Μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στο Game 5 των τελικών της GBL από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (89-85), ο Έργκιν Άταμαν μίλησε στους παίκτες του και τους ευχαρίστησε για την προσπάθεια και τη στήριξή τους σε μια απαιτητική σεζόν.
Ο Τούρκος τεχνικός στάθηκε στην πορεία της ομάδας, στη μάχη μέχρι την τελευταία κατοχή, αλλά και στη συνολική προσπάθεια που έγινε μέσα στη χρονιά.
«Ήταν μία δύσκολη σεζόν για όλους μας αλλά τελικά ξέρω πως παλέψατε για αυτόν τον τίτλο μέχρι την τελευταία κατοχή. Είμαι σίγουρος πως οι φίλαθλοί μας, μετά το αποτέλεσμα στην Euroleague είναι τώρα περήφανοι για τη σπουδαία προσπάθειά σας. Δυστυχώς, στα δύο πρώτα ματς που παίξαμε εδώ στο ΣΕΦ, η διαιτησία δεν ήταν όπως σήμερα. Αν ήταν έτσι, θα ήταν δικό μας το παιχνίδι. Αλλά εντάξει, αυτή είναι η κατάσταση στο ελληνικό μπάσκετ.
Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες. Ξέρω ότι με κάποιους είχαμε προβλήματα κατά την διάρκεια της σεζόν, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί δεν βρισκόμαστε στην Φινλανδία ή στο νηπιαγωγείο. Εργαζόμαστε σε ένα από τα πιο απαιτητικά και γεμάτα αδρεναλίνη περιβάλλοντα, για όλους: παίκτες, προπονητικό επιτελείο και εμάς τους ίδιους. Όπως και να έχει, είμαι σίγουρος ότι εσείς προσπαθήσατε, κι εμείς προσπαθήσαμε για τα πάντα. Προσπαθήσαμε να πάμε στο Final Four. Χάσαμε στο πέμπτο παιχνίδι. Προσπαθήσαμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Χάσαμε στο πέμπτο παιχνίδι. Τελικά, αυτό που έχουμε στα χέρια μας είναι το Κύπελλο Ελλάδας.
Σας ευχαριστώ όλους για την προσπάθεια και τη στήριξη που μου δώσατε, γιατί ξέρω πως δεν είναι εύκολο να δουλεύει κάποιος μαζί μου. Πάμε».
Έξαλλος εμφανίστηκε ο Έργκιν Άταμαν μετά το τέλος του πέμπτου τελικού της GBL στο ΣΕΦ, όπου ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε από τον Ολυμπιακό με 89-85 και έχασε το πρωτάθλημα.
Ο Τούρκος τεχνικός, στις δηλώσεις του στην ΕΡΤ, συνεχάρη αρχικά τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του τίτλου και εξέφρασε την υπερηφάνειά του για την προσπάθεια των παικτών του. Ωστόσο, λίγο αργότερα επέστρεψε εμφανώς εκνευρισμένος, καταγγέλλοντας περιστατικό που φέρεται να σημειώθηκε στα αποδυτήρια μετά το τέλος του αγώνα.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού υποστήριξε πως ο Ταϊρίκ Τζόουνς επιτέθηκε στον Κέντρικ Ναν μετά τη λήξη της αναμέτρησης.
«Ο Τάιρικ Τζόουνς ήρθε στα αποδύτηριά μας και χτύπησε τον Ναν. Αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή δεν είναι δίκαιο. Αποδεχθήκαμε την ήττα μας. Ποιος είναι αυτός ο γ@@@ Τάιρικ Τζόουνς; Ο Κέντρικ Ναν τώρα είναι τραυματίας! Τι είναι αυτά; Τι είναι αυτά;» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άταμαν.
Πριν από το ξέσπασμά του, ο Άταμαν στάθηκε στην προσπάθεια των παικτών του και συνεχάρη τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
«Ήταν εξαιρετικοί τελικοί. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, είναι ο νικητής. Συγχαρητήρια και στους παίκτες μου. Είμαι περήφανος για αυτούς, γιατί τα έβαλαν με όλους σε αυτή τη σειρά».
Παράλληλα, άφησε αιχμές για τη διαιτησία των προηγούμενων αγώνων της σειράς.
«Σήμερα ήταν ένα δίκαιο παιχνίδι. Αν ήταν έτσι το πρώτο και το τρίτο ματς, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Κανείς δεν θα μιλάει όμως γι’ αυτό σε λίγους μήνες».
Ο προπονητής των «πράσινων» δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους φίλους της ομάδας για τη στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
«Ευχαριστούμε τους οπαδούς μας για τη στήριξη. Μετά από αυτή τη σεζόν θα πρέπει να είναι περήφανοι για τους παίκτες μας», τόνισε.
Ο Παναθηναϊκός πήρε σπουδαία νίκη με 93-86 απέναντι στον Ολυμπιακό στο «T-Center», ισοφαρίζοντας τη σειρά των τελικών της Basket League σε 2-2, με τον τίτλο πλέον να κρίνεται σε Game 5 στο ΣΕΦ.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο προπονητής του «τριφυλλιού», Έργκιν Άταμαν, μίλησε στους παίκτες του στα αποδυτήρια, δίνοντάς τους το σύνθημα για τη μεγάλη «μάχη» του τίτλου στον Πειραιά.
Ο Τούρκος τεχνικός στάθηκε στην τεράστια προσπάθεια που κατέβαλαν οι παίκτες του, επισημαίνοντας μάλιστα ότι αρκετοί αγωνίστηκαν για σχεδόν 48 λεπτά, δείχνοντας την απόλυτη υπέρβαση σε ένα παιχνίδι υψηλής έντασης.
Ο Άταμαν έδωσε ρεπό στους παίκτες για αποκατάσταση, τονίζοντας τη σημασία της ξεκούρασης πριν τον καθοριστικό αγώνα. Παράλληλα, έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα νίκης ενόψει του Game 5:
«Μπράβο. Κάνατε μεγάλη προσπάθεια, κάποιοι αγωνιστήκατε 48 λεπτά. Είχες παίξει ποτέ 48 λεπτά στην Ευρώπη (σ.σ. ρώτησε τον Χέις-Ντέιβις); Όχι. Για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Νομίζω χρειάζεστε να ξεκουραστείτε. Για όλους αύριο δεν θα υπάρχει προπόνηση. Πάρτε όλοι ρεπό, ξεκουραστείτε καλά. Δεν τους αφήσαμε να πάρουν τον τίτλο στο γήπεδό μας, δώσαμε τα πάντα. Τώρα είναι η δική μας ώρα να πάμε εκεί και να πάρουμε τον τίτλο. Πάμε» ανέφερε ο Τούρκος κόουτς.
Ιδιαίτερα συγκινημένος αλλά και περήφανος για την προσπάθεια των παικτών του εμφανίστηκε ο Έργκιν Άταμαν στη συνέντευξη Τύπου μετά τη μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού με 93-86, που έστειλε τη σειρά των τελικών της GBL σε πέμπτο παιχνίδι.
Ο Τούρκος τεχνικός στάθηκε στις σημαντικές απουσίες που αντιμετώπισε η ομάδα του, αποθέωσε την αγωνιστική προσφορά των παικτών που κλήθηκαν να καλύψουν τα κενά και τόνισε πως ο Παναθηναϊκός αρνήθηκε να παραδώσει τον τίτλο μέσα στο ΟΑΚΑ.
Παράλληλα, μίλησε για τους Σλούκα και Όσμαν και αφιέρωσε τη νίκη στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου.
«Χαίρομαι γιατί σήμερα δεν τιμωρήθηκα. Ελπίζω να μην με τιμωρήσουν και τώρα που ήρθα με κοντομάνικο στη συνέντευξη Τύπου. Είχαμε πολλές απουσίες, αλλά όλοι οι παίκτες μου πάλεψαν πολύ. Παίξαμε πολύ καλή άμυνα, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, κρατήσαμε τον Ολυμπιακό χαμηλά, στο δεύτερο είχαμε τον έλεγχο και πάλι αλλά με τα φάουλ του Ναν είχαμε πρόβλημα στην επίθεση, αλλά όλα τα παιδιά έπαιξαν πολλά. Ο Χέιζ μάς βοήθησε πάρα πολύ, έπαιξε για 48 λεπτά. Ο Τολιόπουλος και ο Σορτς βοήθησαν, ο Γκραντ μπορεί να έχασε κάποια σουτ αλλά έκανε μεγάλη προσπάθεια στην άμυνα. Με τον Χουάντσο παίξαμε άμυνα στα γκαρντ του Ολυμπιακού και προστατέψαμε τη ρακέτα μας. Ο Ολυμπιακός δε βρήκε σκορ κοντά στο καλάθι και επιθετικά είχαμε δύο ευκαιρίες να κερδίσουμε πριν τις παρατάσεις, με τον Χουάντσο και τον Τολιόπουλο. Όπως και να έχει, στην τελευταία παράταση παίξαμε καλή άμυνα και κερδίσαμε. Είναι σημαντικό για μας και τον κόσμο μας να κερδίσουμε υπό τέτοιες συνθήκες, δεν τους επιτρέψαμε να πάρουν το πρωτάθλημα στην έδρα μας και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τον τίτλο στην έδρα τους».
Με φόντο τον τέταρτο τελικό της Basket League απέναντι στον Ολυμπιακό στο «T-Center», ο Έργκιν Άταμαν αναφέρθηκε τόσο στην εξέλιξη της σειράς όσο και στα ζητήματα τραυματισμών που απασχολούν τον Παναθηναϊκό.
Ο Τούρκος τεχνικός στάθηκε ιδιαίτερα στη μεγάλη διαφορά των βολών μεταξύ των δύο ομάδων κατά τη διάρκεια των τελικών, τονίζοντας πως δεν έχει συναντήσει αντίστοιχη κατάσταση στην πολυετή προπονητική του καριέρα, ενώ παράλληλα ξεκαθάρισε πως αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για την ομάδα του.
Για τη σειρά των τελικών: «Είναι μια σειρά τελικών και ντέρμπι και παίζουμε με την ομάδα που κέρδισε την Euroleague, αλλά πιστεύω ότι η ποιότητα του μπάσκετ σε αυτή τη σειρά είναι υψηλή, οπότε και οι δύο ομάδες βάζουν πολύ επιθετικότητα στις δύο πλευρές του γηπέδου, βγάζουν παίκτες που ηγούνται στο σκοράρισμα και όλα τα παιχνίδια είναι πολύ κλειστά. Νομίζω ότι στο δεύτερο ματς που κερδίσαμε και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε τέλειο μπάσκετ κι αυτό θέλουμε να κάνουμε κι αύριο».
Για τη διαφορά των βολών και την ατάκα του Μάικ Μπράουν για την αντίστοιχη διαφορά στο ΝΒΑ: «Εχω πολύ σεβασμό στον Μάικ Μπράουν και στο ΝΒΑ και έχω κι εγώ εμπειρία κι έχω παίξει 45 τελικούς στην καριέρα μου και δεν έχω δει ποτέ μου μια τέτοια διαφορά στις βολές. Ίσως να είναι να είναι και η μεγαλύτερη στη διαφορά. Αλλά δεν είναι δικαιολογία. Ξέρουμε τι γίνεται τα τελευταία 2 χρόνια. Πρέπει να κερδίσουμε σε οποιαδήποτε κατάσταση. Πρέπει να κερδίσουμε αύριο και να πάμε στο 5ο ματς και να κερδίσουμε με κάθε συνθήκη. Συμφωνώ με τον Μάικ Μπράουν. Αλλά τι να πω. Είτε ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλός, είτε οι διαιτητές είναι πολύ καλοί και εμείς είμαστε κακοί».
Για την κατάσταση των τραυματιών: «Ο Ρογκαβόπουλος δεν θα παίξει. Έχει έναν σοβαρό τραυματισμό. Αλλά είμαστε πολύ στεναχωρημένοι γιατί οι διαιτητές δεν σταμάτησαν καν το παιχνίδι σε έναν τόσο σοβαρό τραυματισμό με το ματς να είναι στους 2 πόντους. Και ο παίκτης του Ολυμπιακού είδε τον Ρογκαβόπουλο κάτω και πήγε να καρφώσει. Δεν νομίζω ότι είναι fair play για το ευρωπαϊκό μπάσκετ αυτό που έκαναν οι διαιτητές και ο παίκτης του Ολυμπιακού. Δεν ξέρω τι σκέφτηκαν, αλλά ο Ρογκαβόπουλος θα είναι έξω για μήνες. Ο Όσμαν προσπαθεί να παίξει αύριο. Θα κάνει ένεση και μίλησα και με το ιατρικό επιτελείο, αλλά θέλει να παίξει. Αν ήταν άλλο ματς δεν θα έπαιζε, αλλά είναι τελικός για εμάς. Κι έχουμε και το θέμα του Σλούκα που και χθες έπαιξε με μεγάλο πρόβλημα και δεν ξέρω αν αύριο θα είναι στην αποστολή».
Με μία ιδιαίτερα αιχμηρή ανάρτηση στα social media, ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Έργκιν Άταμαν, τοποθετήθηκε για όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια του τρίτου τελικού της Basket League απέναντι στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.
Ο Τούρκος τεχνικός αναφέρθηκε στα υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν εις βάρος της πατρίδας του, της Τουρκίας, τονίζοντας πως αισθάνεται υπερήφανος για την καταγωγή του, ενώ παράλληλα εξέφρασε τον σεβασμό και την αγάπη του προς την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό.
Ακόμη, τόνισε ότι η ομάδα του θα παλέψει μέχρι το τέλος για το πρωτάθλημα και ότι αυτή θα πανηγυρίσει τη νίκη στο γήπεδο.
«Οπαδοί του Ολυμπιακού,
Χθες, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, για άλλη μία φορά φωνάζατε υβριστικά συνθήματα εναντίον της πατρίδας μου, της Τουρκίας. Θέλω να γνωρίζετε ότι είμαι περήφανος που είμαι Τούρκος. Θέλω επίσης να γνωρίζετε ότι τρέφω μεγάλη αγάπη και βαθύ σεβασμό για την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό, τον οποίο θεωρώ αδελφό λαό.
Είναι φυσικά δικαίωμά σας να έρχεστε στους αγώνες κρατώντας σημαίες και το σέβομαι απόλυτα. Όμως επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω ένα γεγονός: Χθες, στον τρίτο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος, η ομάδα σας δεν κατάφερε να παρατάξει ούτε έναν πραγματικό διεθνή παίκτη της Εθνικής Ελλάδας.
Είμαι περήφανος για τη μαχητικότητα που δείχνει η ομάδα μου κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και θα ήθελα να υπογραμμίσω για ακόμη μία φορά τη συμβολή των τεσσάρων διεθνών παικτών της Εθνικής Ελλάδας που εκπροσώπησαν την ομάδα μας στο παρκέ χθες και συνεχίζουν να προσφέρουν στο ελληνικό μπάσκετ.
Παθιασμένοι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού,
Παρά όλα όσα συνέβησαν και επισκίασαν το ίδιο το μπάσκετ, δεν πρόκειται να τα παρατήσουμε. Θα συνεχίσουμε να κυνηγάμε το πρωτάθλημα μέχρι την τελευταία κατοχή και το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Και όταν όλα θα έχουν κριθεί, εμείς θα είμαστε αυτοί που θα πανηγυρίσουμε τη νίκη μέσα στο γήπεδο».

Δηλώσεις ενόψει του τρίτου τελικού του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακού για την GBL, έκανε ο Έργκιν Άταμαν.
Ο προπονητής του «τριφυλλιού» μίλησε στο τουρκικό μέσο «AASPOR», αναφερόμενος τόσο στην αγωνιστική πρόκληση όσο και στη διαιτησία που, όπως τόνισε, πρέπει να είναι δίκαιη και ισότιμη.
Ο Τούρκος τεχνικός στάθηκε στον σεβασμό που τρέφει προς τον Ολυμπιακό, αλλά εμφανίστηκε αισιόδοξος για την ομάδα του και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
«Σεβόμαστε την ομάδα του πρωταθλητή της EuroLeague, Ολυμπιακού, αλλά βρισκόμαστε σε καλύτερη θέση. Αν μας επιτραπεί να παίξουμε σύμφωνα με τους κανόνες του μπάσκετ, θα είμαστε πρωταθλητές. Η μόνη μας προσδοκία είναι η δίκαιη και ισότιμη διαιτησία», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Παναθηναϊκός απάντησε με τον καλύτερο τρόπο μετά την ήττα στο ΣΕΦ, επικρατώντας του Ολυμπιακού με 68-58 στο Game 2 των τελικών της GBL και ισοφαρίζοντας τη σειρά σε 1-1.
Μετά το τέλος της αναμέτρησης, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου ο Έργκιν Άταμαν στάθηκε στην αμυντική εικόνα της ομάδας του, στην προσφορά των παικτών του, αλλά και στη συμπεριφορά των διαιτητών, τονίζοντας πως αξίζει τον ίδιο σεβασμό που απολαμβάνει ο Γιώργος Μπαρτζώκας.
«Κερδίσαμε αλλά και πάλι δεν κερδίσαμε βολές. Ξανά. Ο Ολυμπιακός είχε 14, εμείς 9. Υπάρχει ισορροπία. Είδαμε ότι όταν όλα είναι δίκαια στο παρκέ έχουμε την δύναμη. Σέβομαι τον Ολυμπιακό, είναι πολύ καλή ομάδα. Με κάποιον τρόπο κέρδισαν την Ευρωλίγκα, είναι καλή ομάδα. Και εμείς είμαστε, αν μας αφήνουν να παίζουμε μπάσκετ, μπορούμε να παίξουμε. Το δείξαμε σήμερα. Παίξαμε τρομερή άμυνα μετά το ξεκίνημα με 0-7 τα πρώτα πέντε λεπτά. Επιθετικά χάσαμε πολλά στο πρώτο ημίχρονο. Παίξαμε σωστό μπάσκετ, χάσαμε πολλά ελεύθερα σουτ. Στο δεύτερο συνεχίσαμε στην άμυνα, ο Χέις-Ντέιβις βρήκε σκορ. Ο Ναν δεν βρήκε σουτ, αλλά αμυντικά ήταν επιθετικός, έπαιξε για την ομάδα. Σημαντική συνεισφορά από τον πάγκο, τον Τολιόπουλο. Είμαστε 1-1, αν συνεχίσει έτσι η σειρά, θα έχουμε πιθανότητες να κερδίσουμε αν είναι όλα δίκαια ή κοντά στο τίμιο, όπως σήμερα».
Για την συνομιλία του με τον Γιαννακόπουλο: «Δεν μπορώ να πω τι είπαμε. Είναι ο πρόεδρος και εγώ ο προπονητής. Ήταν κάτι για την κατάσταση με τους διαιτητές, τον Μπαρτζώκα. Μπορώ να πω μόνο ότι γενικά ο πρόεδρος διαμαρτύρεται, ο σύλλογος διαμαρτύρεται. Ο Μπαρτζώκας είναι τρομερός προπονητής, σεβασμός, κέρδισε την Ευρωλίγκα, ίσως ο κορυφαίος Έλληνας κόουτς των τελευταίων 10 χρόνων, αλλά χρειάζομαι τον ίδιο σεβασμό από τους διαιτητές, ειδικά στον Πειραιά. Ίσως αν οι διαιτητές σας διαβάζουν επηρεάζονται. Για εμένα δεν είναι σημαντικό. Φέτος δεν έκανα πολλά καλά, αλλά είμαι ο πιο πετυχημένος κόουτς των τελευταίων 10 ετών. Χρειάζομαι τον ίδιο σεβασμό. Για αυτό διαμαρτύρεται ο πρόεδρος. Το τι είπαμε μένει μεταξύ μας».
Γιατί πιστεύει ότι δεν έχει τον ίδιο σεβασμό: «Πήρε τεχνική ποινή ο πάγκος του Ολυμπιακού; Όχι. Κάθε φορά στον Πειραιά, εμείς παίρνουμε. Εγώ, ο πάγκος, ή κάποιος. Σε κάθε ματς. Για αυτό».
Για το αν πίστεψε στη νίκη στο ημίχρονο η άμυνα και για τον Χέις-Ντέιβις: «Νομίζω ότι ο X-factor ήταν ο Τολιόπουλος. Βρήκε ασίστ, σκορ. Παίξαμε άμυνα σε όλο το ματς. Με εξαίρεση ένα τρίποντο του Φουρνιέ, δεν τους δώσαμε ελεύθερα σουτ. X-factor ήταν ο Τολιόπουλος. Ο Χέις-Ντέιβις ήταν τρομερός επιθετικά και αμυντικά. Και οι υπόλοιποι, ο Λεσόρ, ο Ναν, δεν βρήκαν πόντους αλλά έπαιξαν για την ομάδα. Αυτό είναι σημαντικό. Στο επόμενο ματς πιστεύω ο Ναν μπορεί να σκοράρει 35 πόντους».
Για τον Λεσόρ και για τον Σλούκα: «Νομίζω έπαθε μόνο κράμπες ο Λεσόρ, έπαιξε με πάθος. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό. Για τον Σλούκα δεν ξέρω. Μόνο αυτός ξέρει αν μπορεί να παίξει. Είμαι σίγουρος πως όταν νιώσει καλά, θα παίξει».
Για τον Χέις-Ντέιβις και το πόσο σημαντική ήταν η εμφάνιση για την ψυχολογία του: «Ο Νάιτζελ έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση. Στον Πειραιά τα έχανε, αλλά συνέχισε να σουτάρει. Σαν κόουτς πάντα έχω αυτοπεποίθηση σε τέτοιους παίκτες. Και ο Ναν είχε τέτοια σουτ. Στον Πειραιά δεν σκόραρε. Εδώ έχασε σουτ, δεν πανικοβλήθηκε, σκόραρε και συνέχισε. Κάποιες φορές οι σκόρερ χάνουν τα σουτ, αλλά παίκτες όπως ο Νάιτζελ, ο Ναν ποτέ δεν σταματάνε να σουτάρουν. Ποτέ δεν χάνω την εμπιστοσύνη μου σε αυτούς».
Έντονα εκνευρισμένος εμφανίστηκε ο Έργκιν Άταμαν μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό με 82-76 στο Game 1 των τελικών της GBL, εξαπολύοντας αιχμές τόσο για τη διαιτησία όσο και για τον τρόπο που αντιμετωπίζεται η ομάδα του από τα ελληνικά ΜΜΕ.
Ο Τούρκος τεχνικός, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου στάθηκε κυρίως στη μεγάλη διαφορά στις εκτελεσμένες βολές των δύο ομάδων, αφήνοντας σαφείς υπαινιγμούς για τη διαιτητική αντιμετώπιση του αγώνα στο ΣΕΦ.
«Ξέρετε ότι στην Τουρκία υπάρχουν πολλές σειρές που βλέπουν. Ξέρω ότι και εσείς οι Έλληνες βλέπετε σειρές. Οι τελικοί μας είναι σαν αυτό. Οι άνθρωποι του αθλητισμού βλέπουν σαν να είναι σειρά. Το αποτέλεσμα είναι 82-76; Όχι, είναι 29-5. 29 βολές ο Ολυμπιακός, με κρίσιμες στα τελευταία δύο λεπτά και μόνο 5 βολές εμείς. Τα ελληνικά Μέσα, τα σερβικά, συνεχίστε να γράφετε τα ίδια. Ο Άταμαν είναι ο χειρότερος προπονητής στην Ευρώπη και έχετε τους καλύτερους διαιτητές. Συγχαρητήρια», τόνισε ο Τούρκος τεχνικός.
Μετά την τοποθέτησή του, ο προπονητής του Παναθηναϊκού χτύπησε τα χέρια του στο τραπέζι, δείχνοντας τη δυσαρέσκειά του για όσα προηγήθηκαν στο Game 1 και αποχώρησε από την αίθουσα Τύπου χωρίς να δεχθεί ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους.
Ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τον πρώτο τελικό της Basket League απέναντι στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (3/6, 21:00), με τον Έργκιν Άταμαν να εμφανίζεται αισιόδοξος για την έκβαση της σειράς και να στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει της μάχης για τον τίτλο.
Ο Τούρκος τεχνικός των «πρασίνων» στη Media Day του «τριφυλλιού» υπογράμμισε πως η ομάδα του είναι απόλυτα έτοιμη να διεκδικήσει τη νίκη και το break στην έδρα του Ολυμπιακού, ενώ αναφέρθηκε και στον ρόλο της διαιτησίας, τονίζοντας ότι όταν υπάρχει δίκαιη αντιμετώπιση, το πλεονέκτημα έδρας περνά σε δεύτερη μοίρα.
«Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό, έκανε σπουδαία σεζόν σε Ελλάδα και Ευρωλίγκα, κατέκτησε μάλιστα τον τίτλο στην Ευρωλίγκα. Παίζει υπέροχο μπάσκετ, έχει έναν σπουδαίο προπονητή και παίκτες. Εμείς είμαστε έτοιμοι για τους τελικούς.
Με τον Ολυμπιακό έχοντας γεμάτο ρόστερ στο Κύπελλο πήραμε μια καθαρή νίκη. Τώρα είναι ένα άλλο παιχνίδι. Εχει πλεονέκτημα έδρας, αλλά όταν οι διαιτητές είναι δίκαιοι δεν έχει σημασία το πλεονέκτημα έδρας. Όποιος παίξει καλύτερα θα κερδίσει.
Είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε αυτή τη σειρά. Θα κερδίσουμε ή θα χάσουμε, θα προσπαθήσουμε να παίξουμε καλό μπάσκετ, να κερδίσουμε. Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα στο πρώτο ματς ο στόχος μας είναι να κερδίσουμε τον τίτλο».
Για τους Σλούκα και Ρογκαβόπουλο:«Και οι δύο κάνουν θεραπεία θεραπεία. Ο Ρογκαβόπουλος δύσκολα θα προλάβει, ο Σλούκας έχει μια πιθανότητα, θα προσπαθήσει αύριο και θα αποφασίσουμε αν θα είναι μαζί μας».
Για το αν θέλει ο ίδιος να εξιλεωθεί για την κακή σεζόν στην Ευρώπη: «Άλλο η Ευρωλίγκα , άλλο η Ελλάδα. Στην Ευρωλίγκα δεν τα καταφέραμε. Κάποιες σεζόν κάνεις θαύματα με επιτυχίες, πέρσι φτάσαμε στο Φ4, τώρα χάσαμε στο πέμπτο ματς στο Φ4. Υπάρχουν πολλές ομάδες που στα τρία τελευταία χρόνια με μεγάλο μπατζετ δεν τα κατάφεραν. Εμείς χάσαμε μόνο τη φετινή σεζόν. Τώρα θέλουμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, ξεχνάμε την Ευρωλίγκα, γιατί δεν μπορείς να επιβιώσεις αλλιώς, πρέπει και να κοιτάξεις μπροστά.
Για την αυτοπεποίθηση που έχει ο ίδιος: «Τους κερδίσαμε στον τελικό του Κυπέλλου και καθαρά. Έχουμε αυτοπεποίθηση στους παίκτες μας, μπορεί να υπάρχει απογοήτευση. Όλοι θέλουν να δείξουν ότι είμαστε μια σπουδαία ομάδα. Με τον ΠΑΟΚ δεν είχαμε παίξει 11 μέρες. Στη Θεσσαλονίκη όμως παίξαμε καλό μπάσκετ , παλέψαμε μέσα σε μια καυτή ατμόσφαιρα. Εχουμε σπουδαίους παίκτες και καλές πιθανότητες να κερδίσουμε. Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό που είναι πρωταθλητής».