Ο Ντίνος Μήτογλου ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές της σπουδαίας νίκης του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού με 93-86 μετά από δύο παρατάσεις, με τον διεθνή φόργουορντ/σέντερ να αποθεώνει τους συμπαίκτες του για την προσπάθεια και τα ψυχικά αποθέματα που έδειξαν σε ένα παιχνίδι γεμάτο δυσκολίες.
Μιλώντας στην ΕΡΤ μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο άσος των «πρασίνων» αναφέρθηκε στην ενέργεια που έδωσε ο κόσμος του ΟΑΚΑ, αλλά και στις απουσίες και τα προβλήματα που κλήθηκε να διαχειριστεί η ομάδα του Άταμαν.
«Συγχαρητήρια σε όλους, καταθέσαμε ψυχή και δείξαμε πόσο το θέλαμε. Μας έδωσε ενέργεια ο κόσμος, ήταν φοβερός. Δε μας βγήκαν πολλά plays, αλλά δείξαμε πόσο καλοί παίκτες είμαστε. Είχαμε πάλι ατυχίες με τραυματισμούς, όμως δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε. Είναι το πόσο το θέλεις. Κάναμε τα πάντα για να κερδίσουμε μια πολύ καλή ομάδα. Εϊμαστε επαγγελματίες, βγάλαμε και εγωισμό.
Για τις αποβολές των Ναν και Γκραντ: «Είναι μέρος του παιχνιδιού. Έπρεπε να βρούμε λύσεις, όποιος μπήκε είχε ενέργεια. Να ξεκουραστούμε γιατί έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι στο ΣΕΦ. Θα είναι πολύ δυνατό γιατί θα είναι κουραστικό ψυχικά και σωματικά για όλους. Να ξεκουραστούμε και να παρουσιαστούμε έτοιμοι».
Ο Ντίνος Μήτογλου μίλησε πριν από τον πρώτο τελικό της GBL ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (3/6, 21:00), τονίζοντας τη δίψα της ομάδας για το πρωτάθλημα και την αποφασιστικότητα του «τριφυλλιού» να διεκδικήσει το τρόπαιο.
Ο διεθνής φόργουορντ του Παναθηναϊκού τόνισε πως οι παίκτες γνωρίζουν καλά τον αντίπαλο, έχουν μελετήσει τα προτερήματά τους και είναι έτοιμοι να δώσουν μάχη για τη νίκη.
«Γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά τον Ολυμπιακό, έχουμε παίξει τόσες φορές. Γνωρίζουμε επίσης τα προτερήματά μας. Τα μελετήσαμε και είμαστε έτοιμοι να παίξουμε εναντίον του. Το εκτός έδρας παιχνίδι είναι πρόκληση για εμάς και έξτρα κίνητρο».
Για την επίσκεψη του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στην προπόνηση της Δευτέρας: «Έχω να πω για αυτό ότι διοίκηση και ομάδα είμαστε σε καθημερινή επικοινωνία. Θα ήθελα ό,τι έχει αναφερθεί στην προπόνηση να μείνει εντός των τεσσάρων γραμμών και των αποδυτηρίων. Σίγουρα απαίτησε κάποια πράγματα που ήταν απόλυτα κατανοητά και φυσιολογικά. Έχουμε έναν στόχο που θέσαμε όλοι μαζί και θα κάνουμε τα πάντα για να τον κατακτήσουμε».
Για τις απουσίες: «Βρισκόμαστε στο τέλος της σεζόν, οι καταπονήσεις είναι μέρος του παιχνιδιού. Είναι ατυχές. Θα μιλήσω για εμάς, ο Σλούκας και ο Ρογκαβόπουλος είναι μεγάλες απουσίες αλλά πρέπει να προσαρμόσουμε το πλάνο μας όπως το έχουμε κάνει. Είναι ξεκάθαρα θέμα θέλησης».
Για τη ψυχολογία μετά την κατάκτηση του Ολυμπιακού στην Euroleague: «Είναι ξεκάθαρα σκληρή δουλειά, έχουμε την εμπειρία για αυτές τις καταστάσεις. Οι τελικοί είναι κάτι διαφορετικό, είναι θέμα ενέργειας, θέλησης και ποιος θα είναι καλύτερα προετοιμασμένος».
Για το που θα κριθεί η σειρά: «Είναι θέμα κινήτρου όπως είπα. Θα πέσουν κορμιά, θα γίνουν μάχες. Ο πιο σκληρός θα επιβιώσει».
Στη δύσκολη νίκη του Παναθηναϊκού απέναντι στον ΠΑΟΚ (114-102 στην παράταση) και στον μεγάλο στόχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος στάθηκε ο Ντίνος Μήτογλου μετά το τέλος της αναμέτρησης στο ΟΑΚΑ.
Ο διεθνής φόργουορντ των «πράσινων» αναφέρθηκε στις δυσκολίες που έβαλε ο ΠΑΟΚ με την άμυνά του, τόνισε όμως πως το σημαντικότερο για τον Παναθηναϊκό ήταν το αποτέλεσμα και το 1-0 στη σειρά των ημιτελικών της GBL.
Παράλληλα, ο Μήτογλου έστειλε μήνυμα προς τον κόσμο του «τριφυλλιού», ευχαριστώντας τον για τη στήριξη και υπογραμμίζοντας πως η ομάδα συνεχίζει με σκυμμένο το κεφάλι και σκληρή δουλειά.
«Μας έβαλε δύσκολα ο ΠΑΟΚ, έπαιξε ζώνη και μας μπέρδεψε, όμως μετά προσαρμοστήκαμε. Το σημαντικό ήταν ότι πήραμε τη νίκη. Έχουμε αύριο το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη για ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι.
Παίζουμε εκτός έδρας, ο ΠΑΟΚ έχει πολύ δυνατή έδρα. Πρέπει να προετοιμαστούμε για ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Το Σάββατο πάμε να πάρουμε τη νίκη.
Ευχαριστούμε τον κόσμο μας γιατί μας στηρίζει. Καταλαβαίνω την απογοήτευση, έχουμε κάτω τα κεφάλια, συνεχίζουμε με σκληρή δουλειά, έχουμε ακόμα έναν στόχο μπροστά μας».
Ο Ντίνος Μήτογλου έστειλε μήνυμα συσπείρωσης και αντεπίθεσης μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού απέναντι στη Μύκονο (99-75) για τα Playoffs της GBL, αναφερόμενος στην απογοήτευση που άφησε ο αποκλεισμός από τη Βαλένθια στην EuroLeague.
Ο διεθνής φόργουορντ του «τριφυλλιού» τόνισε πως η ομάδα καλείται να αφήσει πίσω της την αποτυχία στο Final Four και να επικεντρωθεί στον μεγάλο στόχο του ελληνικού πρωταθλήματος, υπογραμμίζοντας πως ο Παναθηναϊκός διαθέτει χαρακτήρα και προσωπικότητα για να επιστρέψει πιο δυνατός.
«Χάθηκε ένας μεγάλος στόχος μας. Έχουμε απογοήτευση για την προσπάθεια του προέδρου και του κόσμου. Όμως, πιστεύω πολύ στην ομάδα, υπάρχει ένας στόχος μπροστά μας. Αυτή η ομάδα θα βγει δυνατότερη από τις δυσκολίες. Είμαστε ο Παναθηναϊκός. Σήμερα κάναμε ένα παιχνίδι, παίξαμε όλοι και έχουμε άλλο ένα ματς την Κυριακή.
Είναι δύσκολο να προχωρήσουμε αλλά είναι η δουλειά μας. Οι κακές μέρες είναι πιο πολλές από τις καλές. Πρέπει να το διαχειριστούμε. Έχουμε έμπειρους παίκτες. Χαίρομαι που δείξαμε σοβαρότητα με τη Μύκονο.
Έχουμε έναν άλλον μεγάλο στόχο μπροστά μας. Θα κάνουμε τα πάντα για το να τον πετύχουμε, τέλος.
Σήμερα άνοιξε το ροτέισιον, ο κόουτς διαχειρίστηκε τους παίκτες, γιατί υπήρχε κούραση. Έχουμε άλλο ένα ματς την Κυριακή. Προσωπικά, νιώθω καλά και δουλεύω καλά. Προσπαθώ να βοηθάω με όποιον τρόπο. Θέλω να βοηθάω για να κερδίζουμε. Το σημαντικό είναι να νικάει η ομάδα. Ξεκουραζόμαστε τώρα για το ματς της Κυριακής, θα είναι και η Μύκονος πιο προετοιμασμένη τώρα. Έχουμε ταξίδι αύριο».
Απρόοπτο προέκυψε στον Παναθηναϊκό, καθώς ο Ντίνος Μήτογλου αποχώρησε για τα αποδυτήρια λίγα λεπτά πριν το τζάμπολ του αγώνα με τη Βαλένθια.
Ο Έλληνας φόργουορντ ταλαιπωρείται από στοματικές διαταραχές, με αποτέλεσμα να μην είναι διαθέσιμος.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η επιστροφή του στο παρκέ θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολη, κάτι που δημιουργεί αλλαγές στα πλάνα του προπονητικού επιτελείου.
Η κατάστασή του θα επανεκτιμηθεί, ωστόσο τη δεδομένη στιγμή όλα δείχνουν πως δεν θα μπορέσει να βοηθήσει περαιτέρω.
Ο Ντίνος Μήτογλου, μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού απέναντι στον Προμηθέα Πάτρας (63-96), στάθηκε στη νοοτροπία νικητή της ομάδας, αλλά και στην απαιτητική «διαβολοβδομάδα» που ακολουθεί στην Euroleague.
Ο διεθνής φόργουορντ τόνισε πως, παρά τις απουσίες και τα προβλήματα, το «τριφύλλι» μπήκε στο παρκέ με μοναδικό στόχο τη νίκη, επιβεβαιώνοντας τη φιλοσοφία του συλλόγου.
Για το αν έγινε κάποια κουβέντα λόγω των απουσιών: «Φυσικά. Συγχαρητήρια στον Προμηθέα, ξέρουμε όλοι το πόσο καλή ομάδα είναι. Είχαν απουσίες και προβλήματα όπως και εμείς. Εμείς ήρθαμε ξεκάθαρα με απουσίες, με παίκτες με ιώσεις, με τραυματισμούς, αλλά είμαστε αυτοί που είμαστε, ήμασταν αυτός ο αριθμός που ήμασταν. Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί βγάλαμε μία φοβερή αντίδραση όλοι. Είχαμε μία ενέργεια πάρα πολύ καλή και όλα τα παιδιά βοήθησαν. Ήρθε και ο Κουζέλογλου, που ήταν στο Μαρούσι, και μας βοήθησε πολύ. Στο DNΑ του Παναθηναϊκού είναι να κερδίζει. Εμείς ήρθαμε με τη νίκη στο μυαλό μας, προετοιμασμένοι. Ξεκουραστήκαμε και ταξιδέψαμε χθες. Έρχεται μία δύσκολη εβδομάδα για εμάς».
Για το αν υπήρχε η σκέψη να μην δώσουν το 100% ενόψει της διαβολοβδομάδας: «Όποιος σκέφτεται έτσι δεν αξίζει να είναι στον Παναθηναϊκό. Αν δεν παίξεις σκληρά και 100%, ο πρώτος λόγος είναι να τραυματιστείς. Οπότε, δεν υπήρχε καν τέτοιο θέμα, Μπήκαμε να παίξουμε δυνατά, να κερδίσουμε και να πάρουμε αυτή την διαφορά. Χαίρομαι που παίξαμε πολύ καλά».
Για το σχήμα με ψηλούς από το «2» έως το «5»: «Εγώ το απολαμβάνω αυτό το σχήμα. Αρχικά, είμαστε μεγάλα κορμιά, μπορούμε να αλλάξουμε στην άμυνα σε όλες τις θέσεις. Ανοίγουμε το γήπεδο, μπορούμε να τρέξουμε. Οι Χουάντσο και Νάιτζελ ξέρουν να διαβάζουν το παιχνίδι. Ξέρουμε ο ένας τον άλλον με τα μάτια πλέον. Επειδή ο Νάιτζελ, εγώ και ο Χουάντσο είμαστε τεσσάρια καταλαβαινόμαστε πολύ καλά στο spacing. Ξέρουμε αυτόματα τι θα κάνουμε και τι όχι. Και στην άμυνα είναι εύκολο να αλλάξεις. Είμαστε μεγάλο κορμιά, δεν έχουμε θέμα στα ριμπάουντ. Πολύ σημαντικό που μας βγήκε».
Για το ματς με την Χάποελ: «Χάσαμε μία μεγάλη ευκαιρία. Ο κόσμος μας ήταν εκπληκτικός. Ταξίδεψε αρκετός κόσμος και ξέρουμε την στήριξή του. Ήταν μεγάλη ευκαιρία αλλά το να κοιτάμε πίσω δεν θα μας βοηθήσει. Έχουμε τρεις τελικούς στην ουσία. Οπότε, αυτό που έχω πει, ξεκάθαρα ο Παναθηναϊκός πρέπει να κερδίζει. Πηγαίνουμε με τη νίκη στο μυαλό μας».
Για τους τραυματίες και το ποιοι αναμένεται να πάνε στην Ισπανία: «Ο Ναν και ο Λεσόρ θα έρθουν κανονικά. Δεν ξέρω ακριβώς. Με τους Γκραντ και Ρογκαβόπουλο δεν ξέρω, δεν τους είδα καθόλου. Αλλά θεωρώ ότι θα υπάρξουν εξελίξεις».
Για το αν το ηθικό παραμένει ακμαίο: «Φυσικά. Πρέπει να είναι. Αυτή είναι η δουλειά μας. Είμαστε επαγγελματίες και πρέπει να κερδίζουμε και να έχουμε το κεφάλι ψηλά. Δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες».
Για το αν έχουν δει τα λάθη από το ματς με την Χάποελ: «Ναι. Γνωρίζουμε τι κάναμε και τι δεν κάναμε. Η αντίδραση σήμερα ήταν καλή, προχωράμε. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο».
Ιστορία με τη φανέλα του Παναθηναϊκού έγραψε ο Ντίνος Μήτογλου, ο οποίος συνεχίζει να ανεβαίνει στις λίστες με τους κορυφαίους του συλλόγου.
Στο μεγάλο ντέρμπι απέναντι στον Ολυμπιακό, ο Έλληνας φόργουορντ πραγματοποίησε γεμάτη εμφάνιση, ολοκληρώνοντας τον αγώνα με 11 πόντους, 8 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 1 κλέψιμο και 1 μπλοκ.
Αυτό που ξεχώρισε, ωστόσο, ήταν η παρουσία του στα επιθετικά ριμπάουντ. Από τα συνολικά 8 που κατέγραψε, τα 5 ήταν επιθετικά, επίδοση που τον έφερε σε ένα σημαντικό ιστορικό milestone. Με αυτά, ο Μήτογλου έφτασε τα 349 επιθετικά ριμπάουντ στην καριέρα του στο επαγγελματικό πρωτάθλημα (από τη σεζόν 1992-93), μπαίνοντας στην πρώτη πεντάδα της σχετικής λίστας του Παναθηναϊκού.
Παράλληλα, άφησε πίσω του τον εμβληματικό Φραγκίσκο Αλβέρτη, ο οποίος είχε 344 επιθετικά ριμπάουντ, ανεβαίνοντας στην 5η θέση όλων των εποχών για το «τριφύλλι».
Με προπόνηση στο Telekom Center Athens ξεκίνησε σήμερα η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει της αναμέτρησης με τη Βιλερμπάν, στο πλαίσιο της συνέχειας της EuroLeague.
Τα ευχάριστα νέα για τον Έργκιν Άταμαν αφορούν την επιστροφή των Τζέντι Όσμαν και Ντίνου Μήτογλου στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης. Αμφότεροι ξεπέρασαν τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν και τέθηκαν ξανά στη διάθεση του τεχνικού επιτελείου, ενισχύοντας σημαντικά τις επιλογές του «τριφυλλιού», στις θέσεις «3» και «4»
Αντίθετα, οι Κέντρικ Ναν και Ομέρ Γιούρτσεβεν συνέχισαν με ατομικό πρόγραμμα, καθώς εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται από ενοχλήσεις ο πρώτος και από ίωση ο δεύτερος. Η κατάστασή τους θα επανεκτιμηθεί τις επόμενες ημέρες.
Χωρίς τον Ντίνο Μήτογλου θα πορευτεί ο Παναθηναϊκός την επόμενη εβδομάδα, καθώς ο διεθνής φόργουορντ υπέστη θλάση οπισθίων μηριαίων στο δεξί του πόδι, κάτι που τον θέτει εκτός δράσης για κρίσιμα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Ο Μήτογλου δεν θα είναι διαθέσιμος αρχικά για την αναμέτρηση της GBL με την Καρδίτσα, ενώ θα απουσιάσει και από τα ματς της διαβολοβδομάδας της EuroLeague, σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα για το «τριφύλλι».
Υπενθυμίζεται ότι ο Παναθηναϊκός έχει μπροστά του δύο εντός έδρας ευρωπαϊκές αναμετρήσεις, αντιμετωπίζοντας:
την Αρμάνι Μιλάνο στις 6/1
τη Βίρτους Μπολόνια στις 8/1
Η απουσία του Μήτογλου προσθέτει έναν ακόμη πονοκέφαλο στο τεχνικό επιτελείο, δεδομένης της σημασίας των αγώνων για τη βαθμολογική πορεία της ομάδας στη EuroLeague.
Η κατάσταση του Ντίνου Μήτογλου θα επανεκτιμάται καθημερινά από το ιατρικό επιτελείο του Παναθηναϊκού, με στόχο την ασφαλή επιστροφή του στη δράση, χωρίς ρίσκο υποτροπής.
Ο Ντίνος Μήτογλου ήταν από τους παίκτες που πρωταγωνίστησαν στη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Αμαρουσίου (89-99) και αμέσως μετά, στις δηλώσεις του, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα την τελευταία εβδομάδα λόγω της γρίπης, στο βάθος και την ποιότητα του ρόστερ, αλλά και στο επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, εκφράζοντας την πίστη του πως με τη βοήθεια του κόσμου οι «πράσινοι» μπορούν να τα καταφέρουν.
Για την δύσκολη εβδομάδα με την γρίπη: «Aρχικά συγχαρητήρια στην ομάδα του Αμαρουσίου και τον κόουτς. Σίγουρα ήταν δύσκολη εβδομαδα για εμάς, κάποιοι είχαν γρίπη Α, κάποιοι κορονοϊο, με ψηλό πυρετό. Κάποιοι ήταν στο νοσοκομείο. Κάναμε ατομικές και δουλεύαμε σε δυο γκρουπ, γιατί κάποια παιδιά ήταν στο νοσοκομείο. Χαίρομαι που παρουσιάσαμε καλή εικόνα, ήμασταν βελτιωμένοι. Το Μαρούσι έβγαλε αντίδραση και είμαστε χαρούμενοι για αυτό. Να ξεκουραστούμε και να προετοιμαστούμε για το ντέρμπι».
Για την ενέργεια και την άμυνα: «Παίξαμε σκληρά, ποτέ δεν μπορείς να κάνεις το τέλειο παιχνίδι και δουλειά του κόουτς είναι να μας διορθώνει και να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε».
Για το ότι σιγά-σιγά επιστρέφουν οι τραυματίες: «Έχουμε ένα ρόστερ που δημιουργήθηκε για να πρωταγωνιστήσει στο υψηλότερο επίπεδο της Ευρωλίγκας. Με την επιστροφή των τραυματιών είναι πολύ μεγάλο το ταλέντο μας και το υλικό μας».
Για το αν επηρεάζει η ταλαιπωρία το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Σίγουρα επηρέασε, αλλά έχουμε δυο μέρες να ξεκουραστούμε και πιστεύω στην έδρα μας με τον κόσμο μας μπορούμε να τα καταφέρουμε».